متفرقه

برترین مهارت های IT مورد تقاضا در سال 2022

متخصصان فناوری اطلاعات باید به طور فعال مهارت های جدیدی را برای همگام شدن با فناوری در حال توسعه کسب کنند. این مهارت های مورد نیاز شما را بدون توجه به آینده ای که در انتظار شماست، با رقابتی و عملکرد خوبی در حرفه IT خود نگه می دارد جلوگیری از اسپم شدن ایمیل ارسالی می باشند.

چه مهارت هایی در صنعت IT بیشترین تقاضا را دارند؟

در اینجا 22 مهارت محبوب فناوری اطلاعات وجود دارد که می توانید در سال 2022 از آنها استفاده کنید تا پتانسیل خود را باز کنید و حرفه خود را در فناوری اطلاعات ارتقا دهید.

1. تجزیه و تحلیل داده ها

یک متخصص فناوری اطلاعات که به خوبی در تجزیه و تحلیل داده ها مسلط است، این توانایی را دارد که مجموعه داده ها را بررسی کند و به نتایجی برسد تا به سازمان خود کمک کند تا نتایج بهتری کسب کند. به‌عنوان یکی از مهارت‌های برتر فناوری اطلاعات در سال جاری، بسیار مهم است که متخصصان فناوری هنر تجزیه و تحلیل داده‌ها را بیاموزند. به دست آوردن برخی از مهارت های ذکر شده در ابتدا – مانند یادگیری ماشین و زبان های برنامه نویسی – مجموعه مهارت های تجزیه و تحلیل داده شما را تقویت می کند. تبلیغ در فضای مجازی با چند ترفند ساده موثر می باشند.

2. تجسم داده ها

مجموعه داده ها می تواند پیچیده و درک آن سخت باشد. سازمان‌ها به افرادی نیاز دارند که بتوانند آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنند و تجسم داده‌ها را ایجاد کنند تا داستان معنای داده‌ها را بیان کنند و چرا ذینفعان باید به آن اهمیت دهند. تجسم داده ها به هدایت تصمیم گیری در سراسر سازمان کمک می کند.

3. علم داده

سازمان‌ها به کارکنانی نیاز دارند که بتوانند داده‌های خام را تفسیر کرده و آن‌ها را به بازخورد قابل استفاده تبدیل کنند که تحلیلگران داده می‌توانند از آن برای هدایت تصمیم‌گیری استفاده کنند. یادگیری کار با انواع زبان های برنامه نویسی (به عنوان مثال SAS، R و Python) می تواند به متخصصان فناوری اطلاعات در انجام این کار کمک کند.

4. داده های بزرگ

داده های بزرگ به استفاده از ابزارهای فناوری جدید برای مدیریت داده هایی اشاره دارد که قبلاً با ابزارهای موجود قابل پردازش نبودند. مهارت‌های فناوری اطلاعات مورد تقاضا در سال 2022 که به داده‌های بزرگ مربوط می‌شوند شامل مهارت‌های مؤثر حل مسئله، مهارت‌های مدیریت داده و درک زبان‌های برنامه‌نویسی است. با پیگیری این شایستگی ها و استفاده از این ابزارها می توانید شغل خود را پیش ببرید.

5. مهارت های حرفه ای

علاوه بر مهارت‌های فنی، متخصصان فناوری اطلاعات باید مهارت‌های حرفه‌ای مختلفی را امسال به میز بیاورند. سازگاری، همدلی، کار گروهی، ارتباط و گوش دادن فعال به همان اندازه برای کارفرمایان مهم است که مهارت های فنی مهم است. با در نظر گرفتن این موضوع، ایجاد و تقویت مهارت های حرفه ای شما باید اولویت اصلی متخصصان فناوری اطلاعات باشد.

6. مدیریت پروژه

مهارت های مدیریت پروژه را می توان در همه جا به کار برد و بدون توجه به اندازه پروژه هایی که مدیریت می کنید، شما را در کارتان بهتر می کند. درک متدولوژی های مدیریت پروژه و همچنین یادگیری نحوه مدیریت چرخه عمر پروژه و برقراری ارتباط با ذینفعان، کارایی و اثربخشی را به کار شما اضافه می کند.

7. اتوماسیون

اتوماسیون کارایی را افزایش می دهد، که دقیقا همان چیزی است که بسیاری از شرکت ها به آن نیاز دارند. و متخصصان فناوری اطلاعات می توانند آن را در هر سطحی، از میز کمک گرفته تا امنیت سایبری، اجرا کنند.

8. مهارت های تجاری

در حالی که مهارت‌های حرفه‌ای به نحوه رفتار شما اشاره دارد، مهارت‌های تجاری بیشتر به آنچه می‌دانید مربوط می‌شود. به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات، هرچه بیشتر در مورد نحوه عملکرد سازمان خود، اولویت ها و اهداف کسب و کار، و چالش هایی که کارمندان و کاربران نهایی با آن مواجه هستند بیشتر بدانید، بهتر می توانید راه حل هایی را پیشنهاد دهید.

چگونه می توانید مهارت های IT مورد نیاز خود را در سال جاری بدست آورید

نگاه کردن به تمام مهارت‌های IT مورد نیاز برای امسال ممکن است بسیار دشوار باشد. ایجاد یک برنامه برای به دست آوردن مهارت های فنی مورد نیاز شما کمک خواهد کرد.

CompTIA طیف گسترده ای از گواهینامه های IT را ارائه می دهد که بسیاری از مهارت های مورد تقاضا از این لیست را تأیید می کند. با راه حل های آموزشی CompTIA، مانند CompTIA CertMaster Learn، شروع کنید و سپس با دریافت گواهی، دانش خود را به کارفرمایان ثابت کنید.

CompTIA A+ حل مشکل، عیب‌یابی، مجازی‌سازی و سایر مهارت‌های اساسی فناوری اطلاعات را پوشش می‌دهد که در طول حرفه فناوری اطلاعات به شما کمک خواهد کرد. CompTIA A+ به عنوان یک عنصر اصلی در شروع حرفه IT شما، سهم بزرگی در پشتیبانی فنی دارد که در زیر ستون زیرساخت قرار دارد.

CompTIA Security+ مهارت‌های پایه لازم برای انجام عملکردهای امنیتی اصلی، از جمله موارد مربوط به طراحی سرور امن، امنیت برنامه‌ها و توسعه نرم‌افزار را پوشش می‌دهد. امنیت سایبری یک رکن مهم است که شامل تمام عناصر مرتبط با CompTIA Security+ است. تمام مهارت هایی را که می توانید در بالا به دست آورید ببینید.

CompTIA Server+ اتوماسیون، اسکریپت نویسی و مجازی سازی را برای بهینه سازی مدیریت سرور و همچنین عیب یابی و محاسبات ابری پوشش می دهد، زیرا به مدیریت و مدیریت سرور مربوط می شود. در ستون توسعه، CompTIA Server+ نقش بزرگی در کسب مهارت‌های ارزیابی بیشتر و افزایش بهره‌وری از طریق توسعه ابزارهای موبایل و موارد دیگر ایفا می‌کند.

CompTIA Cloud+ پیکربندی، استقرار، امنیت، مدیریت و عیب‌یابی ابر را پوشش می‌دهد. با CompTIA Cloud+، محاسبات ابری ارائه می شود. این را می توان در زیر ستون زیرساخت پیدا کرد.

CompTIA Linux+ وظایف رایج در توزیع های اصلی لینوکس، از جمله خط فرمان لینوکس، تعمیر و نگهداری اولیه، نصب و پیکربندی ایستگاه های کاری و شبکه را پوشش می دهد. ستون زیرساخت لینوکس را به عنوان یک مهارت فردی برای توضیح اتکای مورد نیاز در پشت آن فهرست می کند.

CompTIA Project+ مفاهیم اساسی مورد نیاز برای مدیریت موفقیت آمیز پروژه های کوچک تا متوسط ​​را پوشش می دهد. مهارت های مورد نیاز خود را در زیر ستون مهارت های حرفه ای اضافی بیابید.

CompTIA Data+ مفاهیم داده، داده کاوی، تجزیه و تحلیل داده، تجسم و حاکمیت داده را پوشش می دهد تا به شما در توسعه و ارتقای تصمیم گیری تجاری مبتنی بر داده کمک کند. این مهارت ها با ستون داده ها و تجزیه و تحلیل درگیر هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا