سفر و گردشگری

محبوب ترین مقصد جهانی Tripadvisor برای سال 2022

10 مقصد محبوب در جهان

اینها بالاترین رتبه و محبوب ترین مکان های Tripadvisor برای سال 2022 هستند:

1. دبی، امارات متحده عربی

2. لندن، انگلستان

3. کانکون، مکزیک

4. بالی، اندونزی

5. کرت، یونان

6. رم، ایتالیا

7. کابو سان لوکاس، مکزیک

8. استانبول، ترکیه

9. پاریس، فرانسه

10. غرقاده، مصر

چرا دبی؟

جاستین رید، کارگردان، گفت: «دبی یک مکان همیشه محبوب، طی چند سال گذشته به آرامی در رتبه‌های جوایز منتخب مسافران Tripadvisor صعود کرده است و اکنون در سال 2022 تاج رتبه اول محبوب‌ترین مقصد در جهان را به خود اختصاص داده است. رسانه ها، مقاصد و سفر در Tripadvisor، در ایمیلی به CNN Travel.

“دبی شهری فوق مدرن است که همه چیز را دارد: سواحل طلایی، غذاخوری در سطح جهانی و هتل های زیبا. از آنجایی که جوایز منتخب مسافران بر اساس بررسی مکان ها، اقامت و کارهایی که باید انجام دهید در مقاصد، رتبه بندی می شوند. رید گفت: «بهترین جهان به این معناست که یک مقصد، بازخوردهای درخشانی از مسافران در تمام بخش‌های گردشگری خود دریافت کرده است.»

او گفت: «علیرغم تأثیرات همه‌گیری، دبی همچنان بازدیدکنندگانی را از دور و نزدیک در سال گذشته جذب می‌کرد و به عنوان مکان مورد علاقه آنها برای رفتن در سالی که واقعاً به هیجان نیاز داشتند، برجسته شده است.»

برای افرادی که می خواهند امسال به جمعیت دبی بپیوندند، قوانین ورود می تواند کمی پیچیده باشد و به این بستگی دارد که از کجا آمده اید.

امارات متحده عربی، که دبی بخشی از آن است، درخواست ویزای توریستی را برای مسافران واکسینه شده از همه کشورها، به غیر از ده ها کشور آفریقایی، باز کرده است.

مسافرانی که از اکثر کشورها وارد دبی می شوند باید آزمایش PCR منفی را طی 72 ساعت پس از ورود خود ارائه دهند، اما این مدت برای ورود از مقاصد انتخابی به 48 ساعت کاهش می یابد.

10 مقصد پرطرفدار دنیا

مقاصد پرطرفدار برای مکان‌هایی است که بیشترین افزایش سالانه را در ترکیبی از نظرات مثبت مسافران Tripadvisor و رتبه‌بندی‌ها برای اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و کارهایی که باید انجام دهید، نشان دادند. این 10 مورد برتر هستند:

1. مایورکا، اسپانیا

2. قاهره، مصر

3. رودس، یونان

4. تولوم، مکزیک

5. دوبرونیک، کرواسی

6. ایبیزا، اسپانیا

7. ناتال، برزیل

8. آروشا، تانزانیا

9. گورمه، ترکیه

10. سانتورینی، یونان

حوضه مدیترانه به طور کلی در اینجا با هفت ورودی خوب عمل می کند و مقاصد غرق آفتاب غالب است.

10 مقصد محبوب ایالات متحده

شهر قمار مورد علاقه آمریکا در صدر فهرست ایالات متحده برای سال 2022 قرار دارد، و گریزهای هوای گرم به وضوح برای کاربران Tripadvisor جذابیت زیادی دارد:

1. لاس وگاس، نوادا

2. اوآهو، هاوایی

3. مائوئی، هاوایی

4. کی وست، فلوریدا

5. شهر نیویورک، نیویورک

6. نیواورلئان، لوئیزیانا

7. ساوانا، جورجیا

8. میامی بیچ، فلوریدا

9. نشویل، تنسی

10. سدونا، آریزونا

در همین حال، جزیره هاوایی، بزرگترین جزیره در ایالت هاوایی، مکان ترند شماره 1 در ایالات متحده برای سال 2022 است.

دسته های دیگر

همراه با دسته‌های گسترده‌تر، Tripadvisor موارد دلخواه را در دسته‌های تخصصی نیز ارائه می‌کند. برترین ها در این موارد عبارتند از:

دوستداران غذا: رم، ایتالیا

علاقه مندان به فضای باز: پارک ملی آتشفشان آرنال، کاستاریکا

اسکی بازان: زرمات، سوئیس

عاشقان شهر: دبی

جویندگان خورشید: کانکون

نحوه انتخاب مکان ها

به گفته Tripadvisor، این انتخاب‌ها مکان‌هایی را که محبوب‌ترین مکان‌ها در بین بازبین‌هایشان هستند، مورد احترام قرار می‌دهند.

این روش، کیفیت و حجم بازبینی‌ها را در بازه زمانی 1 نوامبر 2020 تا 31 اکتبر 2021 در نظر گرفت تا “مقصدهایی را انتخاب کند که به طور مداوم بهترین تجربه کلی را برای مسافران ارائه دهد.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا