تکنولوژی

توصیه های خنده دار برای زوج های متاهل

این توصیه‌های خنده‌دار عروسی باعث می‌شود که هر دو بخندید و به شما خردی ببخشید که مسیر ازدواج را با دقت بیشتری طی کنید.

1. عصبانی به رختخواب نروید. تمام شب بیدار باش و بجنگ!

این توصیه یکی از خنده دارترین توصیه ها برای افرادی است که به تازگی ازدواج کرده اند ولی باید توجه داشت که این توصیه جنبه معناداری دارد. زوجین نباید سریعا بعد از دعوا بخوابند. توصیه مهم این است که بهتر است با خشم و درگیری ها روبرو شوید و با آنها مقابله کنند و اجازه ندهند که با عدم برقراری ارتباط این خشم ها در قلب آنها انباشته شوند. این توصیه بسیار عالی است در صورتی که شاید برای آنها پوچ به نظر برسد ولی از اهمیت زیادی برخوردار است. زمانی که بعد از ازدواج اولین بحث و دعوا به وجود می آید، این روش کمک میکند تا همه چیز در یک دیدگاه کاملا صادقانه قرار بگیرد.

اکثر اختلافات بین زوج ها معمولاً در مورد چیزهای پیش پا افتاده ای است که باید فوراً یا با آن مبارزه کرد یا از آن خندید!

مطمئناً، برخی از دعواها به بیش از یک روز نیاز دارند تا حل شوند، اما حداقل سعی کنید قبل از اینکه آن را در یک شبانه‌روز بخوانید، ببینید آیا در یک شب حل نمی‌شود یا خیر.

2. سعی نکنید شریک زندگی خود را تغییر دهید

ازدواج یک معامله “همانطور که هست”. سعی نکنید همسرتان را تغییر دهید. این به همان اندازه خوب است.

3. هرگز این سه کلمه را فراموش نکنید: “بیا بریم بیرون!”

چه تولد همسرتان باشد یا یک جشن موفقیت، یا شاید فقط یک روز دیگر، یک شب قرار همیشه یک ایده عالی است.

چند نفر آن را متعلق به گذشته می دانند و آن را “مدرسه قدیمی” می نامند، اما یک چیز را باید در نظر داشت: “زوج هایی که با هم قرار می گذارند، با هم می مانند!”

5. صندلی توالت را پایین بگذارید

زمانی که ازدواج نمی کنند، زوج ها به ندرت تجربه زندگی با یکدیگر را دارند. وقتی ازدواج می کنند، تقریباً همیشه در مورد اینکه چه کسی توالت را کثیف رها کرده است، صحبت می کنند.

منزجر کننده خواهد بود، اما باور کنید یا نه، طبیعی است. گاهی اوقات، این اوست که فراموش کرده قبل از رفتن آبکشی کند، و در مواقعی دیگر این اوست که با عجله برای پختن غذا فراموش کرده آبکش کند!

6. زنان ، اگر او گریه نکند ، هیاهو نکنید

او فقط نشان دادن این احساسات را دشوار می کند. زنان می خواهند مردانشان برای آنها گریه کنند (مانند فیلم ها). تعداد کمی از مردان انجام می دهند! اما اگر او این کار را نکند ، آن را به عنوان چیزی غیر طبیعی فکر نکنید.

بنابراین توصیه های عروسی خنده دار برای این زوج که به عشق یکدیگر اعتقاد دارند ، حتی اگر دیگری آن را به اندازه ستاره فیلم که اخیراً خرد کرده اید نشان نمی دهد!

7. اگر آروغ بزند احساس انزجار نکنید زیرا او این کار را خواهد کرد

او این کار را بسیار انجام خواهد داد! پس به محض ازدواج برای آروغ زدن زیاد آماده باشید. و برای پسرها، اگر او به رنگ ناخن و محصولات مراقبت از پوست وسواس دارد، عجیب نباشد. زنان دقیقاً اینگونه هستند!

. زیاد به یکدیگر غذا بدهید

ممکن است احمقانه و حتی کودکانه به نظر برسد، اما “غذا” می تواند هر چیزی را جبران کند. اگر شما دو نفر بر سر چیزی دعوا می کنید، فقط به یکدیگر غذا بدهید و مقداری غذا، شکلات، ناچو یا مک با پنیر ارائه دهید!

علاوه بر این، هرچه بیشتر بخورید، کمتر می توانید صحبت کنید. ممکن است به نظر فقط یک توصیه خنده دار عروسی برای این زوج باشد، اما فقط این کار را انجام دهید و جادو را ببینید!

8. همسرتان را به چالش بکشید

به اعتقاد من این خنده دارترین توصیه عروسی برای این زوج است که بارها به کارتان می آید! اگر می‌خواهید کاری توسط همسرتان انجام شود، او را با گفتن اینکه این کار خاص فراتر از مهارت‌های اوست، به چالش بکشید.

این یکی از راه‌های برانگیختن منیت یک فرد است، و حتی اگر از صمیم قلب نباشد، آنها کار را انجام خواهند داد. و این همان چیزی است که شما در وهله اول می خواستید. اینطور نیست؟

9. پشتیبان یکدیگر باشید

همسر فردی است که میتواند در تمامی مشکلات در کنار شما باشد و شما را تنها نگذارد، این یکی از راه های خنده داری است که نشان دهد ازدواج کار سختی برای رفع اختلافات و مشکلات است، ولی این نکته را به یاد داشته باشید که مزیت های ازدواج معمولا از مشکلات بیشتر خواهد بود.

10. زندگی مشترک یک چالش است. باید نتیجه بگیری

«همه ازدواج ها شاد هستند. این زندگی مشترک پس از آن است که باعث همه مشکلات می شود.»  ریموند هال.

هال پیشنهاد می کند که شاید پایبندی بیش از حد سختگیرانه به قوانین نهاد ازدواج ممکن است علت بسیاری از مسائل باشد که می توان با کمی انعطاف از آنها اجتناب کرد.

بررسی مهارت های مهم برای داشتن یک ازدواج موفق

1-مهارت های عفو و بخشش در افراد

2-مهارت های مربوط به اعتماد به نفس

3-مهارت های یادگیری

4-مهارت های مبارزه با مشکلات و چالش های زندگی

5-مهارت در مقدم دانستن همسر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا