آموزشی

مجموعه ابزار فریلنسر: 12 ابزاری که همه باید از آن استفاده کنند

با تغییر محیط های کاری، یک بیماری همه گیر جهانی، و اقتصاد نامطمئن، افراد بیشتر و بیشتری خود را آزادکار می یابند. با افزایش تعداد افرادی که به طور مستقل کار می کنند، فرصت های فزاینده ای برای افرادی که مایل به کار سخت و تقویت مهارت های خود هستند نیز وجود دارد. تبدیل صدا به متن را دنبال کنید.

برای اینکه یک فریلنسر موفق باشید، باید مشتری پیدا کنید. فراتر از داشتن نمایه های قابل مشاهده در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند لینکدین، داشتن ابزارهایی برای بازاریابی کسب و کار شما به مشتریان کمک می کند شما را پیدا کنند. در زیر برخی از بهترین ابزارهایی که می توانید برای تبلیغ کار خود استفاده کنید آورده شده است.

1. Mailchimp

راه اندازی یک لیست ایمیل یک راه عالی برای حفظ نام تجاری خود برای مشتریان فعلی شما و همچنین برای جذب مشتریان جدید است. می‌توانید از فهرست خود برای ارسال خبرنامه‌ای با به‌روزرسانی‌های مربوط به کاری که انجام می‌دهید یا موضوعات به موقعی که شما را به عنوان یک متخصص موضوع معرفی می‌کند، استفاده کنید. Mailchimp گزینه ای برای کسانی است که نمی خواهند با کد HTML کار کنند. این سرویس همچنین دارای سطوح مختلفی از طرح ها است، از جمله یک گزینه رایگان برای هر کسی که لیست مشترک زیر 2000 نفر دارد. برنامه های پولی بر اساس تعداد مشترکین افزایش می یابد. یادگیری جاوا اسکریپت از مواردی ست که واقعا توصیه می شود.

2. Dribble

اگر شما یک طراح آزاد هستید، Dribble راه دیگری برای ارائه کار شما به جهان است. استفاده از این پلتفرم یک راه عالی برای به اشتراک گذاری و تبلیغ نمونه کارها است. دریبل همچنین مکانی مفید برای رفتن به هنگام نیاز به الهام است. دو طرح قیمت گذاری وجود دارد: حرفه ای و حرفه ای. اگر برای نسخه حرفه ای کسب و کار ثبت نام کنید، می توانید از طریق هیئت شغلی پروژه های آزاد کار پیدا کنید.

3. Sumo

Sumo با ارائه ابزارهایی برای کمک به مواردی مانند افزایش ترافیک به سایت شما و بازگرداندن کاربران با وب سایت شما کار می کند. این سرویس همچنین می تواند به شما در ایجاد لیست و موارد دیگر کمک کند. Sumo برای افرادی که تجربه HTML ندارند کاربر پسند است. چهار گزینه قیمت گذاری وجود دارد.

4. IFTTT

IFTTT توسط بسیاری از برندهایی که شما می شناسید، از جمله گوگل و اسپاتیفای استفاده می شود. هدف IFTTT کمک به شرکت‌ها برای افزایش تعامل با مشتری در کانال‌های دیجیتال مختلف است. این شرکت درک می کند که دستیابی به این امر برای بسیاری از مشاغل دشوار است، بنابراین کار برای شما انجام شده است. با استفاده از پلاگین‌هایی به نام اپلت، می‌توانید از برندهایی که مشتریانتان قبلاً استفاده می‌کنند، از جمله رسانه‌های اجتماعی آن‌ها، استفاده کنید تا آنها را به کار خود متصل کنید و درباره رفتار مشتری خود بیشتر بدانید.

5. Drip

دریپ می تواند برای یک سایت تجارت الکترونیک مفید باشد و فروش را افزایش دهد. ویژگی‌ها شامل جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های مشتری، شخصی‌سازی برای مشتری هدف شما و توانایی تعامل در پلتفرم‌های مختلف است. قیمت گذاری بر اساس تعداد افراد موجود در حساب شما تعیین می شود، اما می توانید با یک آزمایش رایگان شروع کنید.

ابزارهای فریلنسر برای ردیابی زمان

فریلنسرها اغلب متوجه می شوند که در یک زمان روی چندین پروژه کار می کنند. ردیابی زمان برای صورتحساب دقیق و به موقع مهم است. ابزارهای ردیابی زمان زیر می توانند مدیریت زمان را برای شما و اعضای تیمی که دارید، بدون ایجاد وقفه در روند کاری شما بسیار آسان تر کنند.

1. OfficeTime

OfficeTime یک ابزار ردیاب زمان و هزینه نگهداری خوب است. استفاده از آن آسان است و شما فقط یک بار برای نرم افزار به جای هزینه ماهانه پرداخت می کنید. می‌توانید زمان را پیگیری کنید و آن را مستقیماً به گزارش یا فاکتور وارد کنید. همچنین می توانید از تقویم اپل برای وارد کردن جلسات به پروژه ای که به آن تعلق دارند استفاده کنید. این نرم افزار با Mac، PC، iPhone و iPad کار می کند.

2. کرومتا

چیزی که کرومتا را مفید می‌کند، قابلیت اجرای آن در پس‌زمینه است، به این معنی که نیازی نیست در مورد راه‌اندازی و توقف تایمر زیاد فکر کنید. این در زمان واقعی با یادگیری کلمات کلیدی، آدرس ایمیل و شماره تلفن شما کار می کند تا به طور خودکار فعالیت های شما را به پروژه مناسب نسبت دهد و یک برگه زمانی برای شما ایجاد کند. همچنین با ابزارهای تمرین یا مدیریت پروژه ادغام می شود.

3. Harvest

Harvest به شما این امکان را می دهد که زمان خود را با استفاده از تایمر ردیابی کنید، یا زمان خود را به یکباره در قالب جدول زمانی وارد کنید. اگر تیم دارید، برگه‌های زمانی همه در یک خلاصه تصویری قرار می‌گیرد تا زمان تیم را به کجا می‌گذراند. سپس داده‌های جمع‌آوری‌شده می‌توانند برای ایجاد فاکتورها و بدون دردسر کردن فرآیند صورت‌حساب استفاده شوند. Harvest دارای برنامه های قیمت گذاری ماهانه و سالانه است.

4. Toggl

ردیابی زمان Toggl می تواند در پس زمینه اجرا شود یا با کلیک یک دکمه آن را ردیابی کند. همچنین قابلیت همگام سازی در دستگاه های شما را ارائه می دهد. یک برنامه تلفن همراه Toggl برای زمانی که پشت میز خود نیستید وجود دارد. افزونه‌های Toggl با Asana، Gmail و موارد دیگر کار می‌کنند.

ابزارهای فریلنسر برای بهره وری و مدیریت پروژه

مدیریت وظایف یکی از مهمترین مواردی است که یک فریلنسر باید به آن تسلط یابد. وقتی عوامل حواس پرتی همه جا هستند، باید تمرکز خود را روی کارتان حفظ کنید. چه در حال رهبری یک تیم باشید و چه بخشی از یک تیم، ابزارهای همکاری زیر می توانند به شما کمک کنند زمان و پروژه خود را از ابتدا تا انتها مدیریت کنید تا نتایج باکیفیت و مشتری راضی داشته باشید. همچنین چندین ابزار بهره وری وجود دارد که به شما کمک می کند همیشه متمرکز بمانید.

1. آسانا

آسانا یک ابزار محبوب است. این محصول توسط تیم ها نه تنها برای پیگیری پیشرفت، بلکه برای برقراری ارتباط در مورد یک کار یا پروژه استفاده می شود. آسانا تابلوهایی دارد که می توان از آنها برای تجسم کار استفاده کرد. همچنین یک سیستم وابستگی به کار وجود دارد که در آن می توانید وظایف را به عنوان انتظار برای سایر وظایف علامت گذاری کنید. با استفاده از ویژگی تایم لاین، می توانید به تیم خود نشان دهید که چگونه همه قطعات با هم قرار می گیرند. یک ویژگی “Workload” وجود دارد که می توانید حجم کاری هر یک از اعضای تیم را مدیریت کنید.

آسانا دارای چهار سطح قیمت گذاری است، از جمله یک طرح رایگان اولیه، طرح حق بیمه، طرح تجاری و طرح سازمانی.

2. Trello

Trello بر اساس سیستم مدیریت پروژه Kanban است. شما برای هر پروژه تابلو ایجاد می کنید. از آنجا، لیست ها و کارت هایی را برای هر کار در یک پروژه ایجاد می کنید. با پیشروی پروژه، کارت ها حرکت می کنند. هر کارت فرصتی برای ذخیره اطلاعات زیادی از جمله ارتباطات در مورد وظایف است.

Trello دارای “Power-Up”های زیادی است که به مواردی مانند مشاهده کارت ها در نمای تقویم یا یکپارچه سازی برنامه هایی مانند Dropbox اجازه می دهد. Trello دارای سه گزینه قیمت گذاری است، از جمله رایگان، کلاس تجاری و سازمانی.

3. Pocket

همه فریلنسرها آنجا بوده اند. شما در حال تحقیق درباره اطلاعات یا جستجوی مشتریان به صورت آنلاین هستید و مقاله یا ویدیویی را مشاهده می کنید که می خواهید درباره آن بیشتر بدانید. با Pocket، می‌توانید همه آن سخنرانی‌های TED، مقاله‌های جالب یا ویدیوها را در حساب خود ذخیره کنید تا بعداً دوباره از آن بازدید کنید. سپس، وقتی آماده شدید، به عقب برگردید و در هر دستگاهی یا آفلاین یاد بگیرید. اگر یک نویسنده مستقل هستید که به دنبال منابعی برای پروژه های آینده هستید یا یک طراح وب که ممکن است برای الهام گرفتن از طراحی به سایت های دیگر نگاه کند، این یک ابزار مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا