اخبار

برنامه ریزی در روزهای بارانی

پس از یک سال تحلیل مالی، واحد سرمایه‌گذاری حفاظتی TNC، NatureVest و Encourage Capital، District Stormwater LLC را ایجاد کردند، شرکتی که برای انجام پروژه‌های حفظ آب طوفان طراحی شده است. یک سال بعد، اولین سرمایه گذار آنها 1.7 میلیون دلار برای تامین مالی یک پروژه آزمایشی سرمایه گذاری کرد.افعال جداشدنی در انگلیسی

تقریباً در همان زمان، شریل تییسکا در کلاس درس در کلیسایی در هیاتسویل، مریلند، نشسته بود و راه‌های مدیریت آب طوفان را یاد می‌گرفت. اولین کلیسای متدیست متحد دارای باغ های بارانی بود که برای فیلتر کردن آب و جلوگیری از سیل در پارکینگ طراحی شده بودند. اتفاقاً این پروژه توسط انجمن آبخیز آناکوستیا مدیریت شد و TNC برای تکمیل آن با آنها همکاری کرده بود. علاوه بر ارائه راهنمایی های فنی در مورد آب طوفان به Tyiska، انجمن آبخیزداری Anacostia او را به Kettering معرفی کرد، کسی که به دنبال شروع یک پروژه جدید طوفان بود.روش یادگیری گرامر زبان

در سال 2016، District Stormwater با اسقف اعظم واشنگتن، که صاحب قبرستان Mount Olivet است، شریک شد. سال بعد، پیمانکار قبرستان را شکست و مراقب بود که از قبر جلوگیری کند. این تیم 18000 فوت مربع از جاده‌های آسفالت‌شده را پاره کردند و باغ‌های بارانی و گیاهان بومی را جایگزین آن‌ها کردند – بدون هیچ هزینه‌ای برای گورستان.

در نهایت این پروژه 276000 اعتبار آب طوفان برای سه سال اول ایجاد کرد که فروش آن برای شروع بازپرداخت سرمایه اولیه کافی است. هر سه سال یکبار، District Stormwater می‌تواند اعتبارات را به دولت D.C یا به یک توسعه‌دهنده بفروشد، اگر پیشنهاد بالاتری ارائه شود. شهر با خرید این اعتبارات به مدت 12 سال موافقت کرده است که باعث می شود سرمایه گذاری کمتر سوداگری باشد. دولت شهر در تضمین کارکرد سیستم تجارت اعتباری سهم دارد: اگر شهرها مقررات EPA را رعایت نکنند، در معرض شکایت و پرداخت جریمه های سنگین قرار می گیرند.

هالند می گوید در بسیاری از موارد، توسعه اعتبار در مقایسه با آنچه که توسعه دهندگان اغلب برای انطباق در محل پرداخت می کنند، ارزان تر است. او می افزاید: «این بدان معناست که بازار کار می کند. توسعه‌دهندگان در حال صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستند، جوامع فضای سبز بیشتری دریافت می‌کنند، ما به نتایج حفاظتی دست می‌یابیم، و ناحیه به تعهدات خود عمل می‌کند.

حتی در یک روز خشک، آب در قبرستان کوه زیتون مشهود است. از لوله های کنار جاده تخلیه می شود. این همه آبی است که در باغ های باران گورستان جمع شده است و لایه های فیلتر آن کند شده اند. حدود 60 درصد از آبی که در اینجا جمع می شود توسط گیاهان مصرف می شود یا تبخیر می شود. بقیه از لایه‌های سنگ و ماسه عبور می‌کنند و در نهایت تمیزتر از قبل به رودخانه می‌ریزند. از آنجایی که آب به آرامی و با حجم کمتری خارج می شود، زمانی که در نهایت به نهر نزدیک می ریزد باعث فرسایش نمی شود.

افزودن زیرساخت ها برای قبرستان کوه الیوت هیچ هزینه ای نداشت و قبض آب آن را حدود 25000 دلار در سال کاهش داد. برای شهر، این یک آزمون بزرگ برای سیستم اعتباری بود. و برای TNC و شرکای آن، اجرای آزمایشی روشی جدید برای تأمین مالی کار زیست محیطی بود. اگر اعداد می توانستند در واشنگتن کار کنند، ممکن است در جای دیگری کار کنند. (در مورد کار TNC در قبرستان کوه الیوت بیشتر بخوانید.)

فاز دوم این پروژه در ماه نوامبر در گورستان آغاز شد. کترینگ در ماه اکتبر گفت: «ما چهار یا پنج پروژه در سرتاسر شهر در دست اجرا داریم که در حال حاضر شروع به طراحی برنامه‌هایی برای سال آینده کرده‌ایم. در همین حال، هلند با کوک کانتی (محل شیکاگو) بر روی ساختار سیاست خود کار می کند. فیلادلفیا، سیاتل و لس آنجلس همگی به بازارهای اعتباری آب طوفانی ابراز علاقه کرده اند.

در پایین دست، انجمن آبخیز آناکوستیا گروه هایی را در سفرهای قایق رانی در امتداد رودخانه آناکوستیا هدایت می کند. این سفرها که از طریق مالیات کیف شهری تامین می شود، برای معرفی مجدد شهری به این رودخانه است. قایقرانی‌ها در میان پدهای سوسن و آب‌های باز پارو می‌زنند، درحالی‌که ماهی‌ماهی‌جویان بالای سرشان پرواز می‌کنند، در حالی که چند بطری پلاستیکی آب در کنار آن شناور هستند. بطری‌ها در حال حاضر رایج‌ترین زباله‌هایی هستند که روی سطح رودخانه شناور هستند.

در سال 2018، دانشگاه مریلند گزارش سالانه خلیج چساپیک خود را منتشر کرد. این گزارش گزارش داد که سال 2017 “اولین سالی بود که خلیج چساپیک به طور کلی بهبود قابل توجهی را نشان داد.” این خلیج به دور از سلامت است و کیفیت آب در طی بارندگی های سال گذشته کاهش یافته است. اما پس از گذشت هشت سال از یک تلاش چند میلیارد دلاری و چند دولتی برای پاکسازی خلیج، گزارش‌های دانشگاه نشان می‌دهد که بالاخره چیزی در حال انجام است.

و در گورستان، تییسکا با کمال میل کار انجام شده در آنجا را برای هرکسی که به آنجا می‌رود نشان می‌دهد – این چیزی بیش از یک راه‌حل مالی است. برای او، یک کاتولیک، آبی که در اینجا جاری است، مقدس است. او می گوید: «این برای تمام دنیا خوب است. «این برای خانه مشترک ما خوب است. برای همه خوب است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا