متفرقه

چگونه خوب به نظر برسید: 12 ایده که شما را جذاب تر می کند

مهم نیست که ما چه کسی هستیم، چه کار می کنیم و روی چه چیزی کار می کنیم، همه می خواهند بدانند چگونه زیبا به نظر می رسند. زیبایی صورت

بیایید بپذیریم که جامعه ما روی ظاهر ما متمرکز است، و حتی اگر اخیراً شاهد تنوع بسیار زیاد هستیم، همچنان فشار دائمی وجود دارد که هر کجا که می‌روید خوب به نظر برسید.

و راستش را بخواهید، فکر نمی کنم چیز بدی باشد. دانستن اینکه چگونه خوب به نظر برسید می تواند درهای زیادی را به روی شما باز کند، می تواند به شما کمک کند تا قلب کسانی را که دوست دارید به دست آورید و حتی می تواند به شما کمک کند تا شغل بهتری داشته باشید. زشت است، اما درست است، و شما می توانید از آن بهره ببرید. حتی بیشتر – شما واقعاً می توانید در زندگی خود پیشرفت کنید (بدون توجه به سن خود!)، با استفاده از عشق به خود، مراقبت از خود و ارزش خود برای تأکید و افزایش زیبایی طبیعی خود. فراموش نکنید که زیبایی اغلب در چشم و گوش بیننده است و همیشه چیزی بیش از آنچه در چشم است وجود دارد! اما در این مقاله، اجازه دهید به چند نکته عملی نگاه کنیم که به شما کمک می کند تا در هر زمانی بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

خوب به نظر رسیدن به چه معناست؟

خوب به نظر رسیدن به این معنی است که به بهترین شکل ممکن به نظر می رسید – سالم، شاد، زیبا و در کنار هم.

توجه به این نکته مهم است که برای خوب به نظر رسیدن به این معنی نیست که باید از نوعی استاندارد زیبایی خاص پیروی کنید یا سعی کنید شبیه مدل اینستاگرام مورد علاقه خود شوید. لازم نیست کامل باشی.

Successful Women Wear This to Feel Most Powerful | Who What Wear

دانستن اینکه چگونه خوب به نظر برسید بیشتر به یادگیری چند قانون اساسی استایل و زیبایی است که می تواند هر کسی را متمایز کند. این در مورد تأکید بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد، شخصیت و نحوه‌ی دیدی است که دنیای اطرافتان را می‌بینید. توجه به این نکته مهم است که وقتی خوب به نظر می رسید و احساس جذابیت می کنید، کل زندگی شما به شکلی مثبت تحت تأثیر قرار می گیرد.

در اینجا نحوه زیبا به نظر رسیدن، افزایش جذابیت و ایجاد همه چیز در مورد شما به شدت مغناطیسی آمده است!

چگونه خوب به نظر برسید: 16 ایده که شما را جذاب تر می کند

بخش 1: چگونه به طور کلی خوب به نظر برسیم

1. بهداشت خود را در درجه اول قرار دهید:

فقط برای روشن شدن کمی – من در اینجا هیچ اتهامی نمی زنم! فقط قوانین اولیه، باشه؟ باشه.

مهم نیست که چه کسی هستید و چه کار می کنید، اگر می خواهید زیبا به نظر برسید، باید همیشه تمیز باشید و بوی خوبی داشته باشید. هیچ چیز آزاردهنده تر از فردی نیست که بوی عرق می دهد و اصول اولیه بهداشت را نادیده می گیرد. برای ایجاد یک پایه شاداب برای هر کاری که با ظاهر خود انجام می دهید، همیشه روز خود را با دوش گرفتن، حمام کردن یا یک جلسه سرحال شدن سریع شروع کنید. موهای خود را بشویید و برس بزنید (در صورت کمبود وقت از شامپوی خشک استفاده کنید)، پوست خود را تمیز کنید و مطمئن شوید که شورت بدون درز تمیز می پوشید. و به یاد داشته باشید – اگر شما می توانید کمی خود را بو کنید، دیگران بوی شما را زیاد می کنند.

2. عطر امضای خود را پیدا کنید:

… یا چگونه با حداقل تلاش خوب به نظر برسید! باور کنید یا نه، یک عطر خوب و مناسب برای شما آسان است.

یک بوی جالب، حسی یا اصلی می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگوید و هاله ای مغناطیسی در اطراف شما ایجاد کند. بوی خوب بسیار جذاب است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که عطری را پیدا کنید که کاملاً با شخصیت، استایل (و بینی شما!) مطابقت داشته باشد.

با این حال خود را با اقیانوسی از عطر پر نکنید – چند اسپریتز روی گردن یا موهایتان کافی است و مطمئناً سرتان را برگردانید. وقتی می‌خواهید خوب به نظر برسید همیشه کمتر است!

3. لباس های خود را تمیز و اتو کنید:

اگر می‌خواهید کاملاً در هر جایی و بدون توجه به آنچه می‌پوشید، زیبا به نظر برسید، مطمئن شوید که لباس‌هایتان همیشه تمیز (مخصوصاً لباس‌های زیرتان) و اتو شده باشند. اگر همه چیز تمیز، بدون لک و بدون چین و چروک باشد، حتی یک مدل ارزان قیمت نیز می تواند خوب به نظر برسد. (P.S. شما همچنین می توانید بررسی ما را در مورد اینکه چگونه بدون هزینه زیاد گران به نظر برسید) بررسی کنید.

4. موهای خود را در آغوش بگیرید:

موهای نامرتب، بی‌جان و چرب واقعاً می‌تواند تمام تلاش‌های شما را برای خوش‌نظر رسیدن کاهش دهد… از طرف دیگر، یک مدل موی زیبا و شیک می‌تواند چهره‌تان را قاب کند، بر شخصیت شما تأکید کند و اطرافیانتان را مسحور کند (به‌خصوص اگر موهایتان بلند است، قوی و سالم).

اگر می خواهید موهایتان هر روز با کمترین تلاش ممکن زیبا به نظر برسد، یک مدل موی ساده، شیک و قابل مراقبت انتخاب کنید. آرایشگر شما می تواند در انتخاب به شما کمک کند، اما در اینجا ایده هایی برای الهام گرفتن وجود دارد!

1. بالیاژ مستقیم و بلند متوسط ​​برای هر موقعیتی مناسب است و استایل آن بسیار آسان است

2. فرهای مواج و ملایم زیبا ظاهری مدرن، شیک و شیک ایجاد می کند که زیبا و پیچیده به نظر می رسد

3. آیا می خواهید خوب به نظر برسید و در وقت صبح صرفه جویی کنید؟ یک باب بلند را انتخاب کنید! (به‌علاوه، با اکثر چهره‌ها می‌آید و به شما ظاهری حسی و زننده می‌دهد)

یک نکته سریع: اگر می خواهید موهایتان را التیام و آبرسانی کنید اما صبح برای آن وقت ندارید، روغن زیتون را به موهایتان بمالید و بخوابید. صبح موهای خود را با شامپو و نرم کننده بشویید. موهای شما براق، نرم و در نهایت – بسیار سالم تر خواهد بود.

5. در بازی آرایش خود استاد شوید:

اگر می خواهید زیبا به نظر برسید، چرا روی بهترین ویژگی های خود با آرایش تاکید نکنید؟

آرایش باکیفیت بهترین دوست هر دختری است و صادقانه بگویم، تصور دنیای ما بدون آن سخت است. اکنون، برای اینکه خوب به نظر برسید و هرگز زیاده روی نکنید، به دنبال محصولات چند منظوره باشید که پوست شما را زیبا جلوه دهد و در عین حال ظاهری طبیعی به شما بدهد.

با یک کیت آرایش ساده هرگز نمی توانید اشتباه کنید:

سایه چشم خنثی؛

ریمل بلند کننده مژه؛

خط چشم مشکی؛

کرم BB سبک (و حتی کمی درخشان)؛

کیت کانتورینگ؛

یک رژگونه گلگون برای گونه های شما؛

پودر شفاف؛

یک کیت هایلایت ساده

اخیراً من عاشق این کیت مجسمه سازی شگفت انگیز ریمل شده ام:

رنگ‌ها کاملاً خیره‌کننده هستند (عکس زیبایی آنها را نشان نمی‌دهد!)، طبیعی است و در واقع تنها ترکیب مجسمه‌سازی است که باعث می‌شود به نظر برسم که به تازگی از یک نمایش مد خارج شده‌ام. من به طور کلی طرفدار زیادی از رژگونه نیستم، اما این رنگ آنقدر طبیعی و هلویی است که در صورت من کاملاً زیبا به نظر می رسد.

هایلایتر در این کیت نیز روی نقطه قرار دارد – نه خیلی براق، نه خیلی براق، فقط به آرامی درخشان و برای هر زمانی از روز عالی است. بعلاوه، بسیار مقرون به صرفه است، بنابراین می‌توانید هر کجا که می‌روید، چهره‌ای زیبا و طبیعی و حجاری‌شده را تهیه کرده و به تصویر بکشید.

6. حالت خود را صاف کنید:

زبان بدن ما نیمی از تصویر ماست. اگر به تازگی یاد می گیرید که چگونه خوب به نظر برسید، قطعا وضعیت بدنی خوب را در بالای لیست خود قرار دهید.

به جای راه رفتن در حالت خمیده، ناراحت کننده و ناایمن، صاف شوید! قد بلند بایستید، سر خود را بالا نگه دارید، سینه خود را به جلو فشار دهید و شانه های خود را به عقب بچرخانید. یک وضعیت مستقیم فورا حالت مطمئن تری به شما می دهد که به نوبه خود باعث می شود زیبا به نظر برسید. چرا؟ فقط به این دلیل که مردم فکر می کنند کسانی که اعتماد به نفس دارند جذاب تر هستند.

7. بیشتر لبخند بزنید!

آیا می‌خواهید بدانید که چگونه در جلسات کاری، عکس‌ها، مهمانی‌ها، عروسی‌ها و هر جای دیگری به جز تشییع جنازه خوب به نظر برسید؟ لبخند! و نه، این بدان معنا نیست که شما باید یک لبخند کامل را تکان دهید – حتی یک لبخند ملایم و بسته بهتر از یک اخم است.

افراد خندان معمولاً خوب به نظر می رسند زیرا آنها مثبت و دوستانه را از خود ساطع می کنند – چیزی که ما همیشه در دیگران به دنبال آن هستیم. تا جایی که می توانید از این ترفند استفاده کنید.

ظاهر دندان های شما نیز می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر دندان‌های شما نیاز به صاف کردن دارند، می‌توانید اعتماد به نفس و ظاهر آن‌ها را فقط با «تثبیت» به شدت افزایش دهید. و نه، این بدان معنا نیست که شما مجبور خواهید بود برای یک یا دو سال با بریس های فلزی لبخند بزنید. این روزها می‌توانید دندان‌های خود را با بریس‌های شفاف مدرن مانند Invisalign که تقریباً نامرئی هستند، صاف کنید. حرکات شکم برای بانوان

یکی دیگر از راه‌های بهبود ظاهر دندان‌ها، سفید کردن دندان‌ها است. شما می توانید این کار را با نوارهای سفید کننده دندان که برای استفاده در خانه مناسب هستند انجام دهید یا یک سفید کننده حرفه ای را انتخاب کنید. دندانپزشک شما می تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا