اخبار

بهترین سایت های خبری در سال 2022

وب سایت های خبری که معتبر و پر مخاطب هستند و همچنین پر بازده نیز هستند میتوانند شما را از اتفاقاتی که در حال وقوع است با خبر سازد.همیشه به این نکته توجه داشته باشید که خبرهای جعلی بسیاری نیز در این بین وجود دارند، به همین خاطر منبع های خبری معتبر و شناخته شده را برای کسب اطلاع و همچنین اطلاع رسانی انتخاب کنید.

به همین دلیل است که ما این لیست از 10 رسانه برتر و سازمان های خبری در ایالات متحده را که می توانید برای گزارش های مبتنی بر واقعیت به آنها تکیه کنید، گردآوری کرده ایم.

  • نیویورک تایمز – نیویورک تایمز پوشش خبری و سرمقاله‌هایی را ارائه می‌دهد که با دقت بررسی شده‌اند.
  • سی ان ان – کانال خبری 24 ساعته اخبار فوری را بدون وقفه به صورت آنلاین پوشش می دهد
  • رویترز – با خبرهای فوری از سرویس معتبر سیمی جلوتر باشید
  • وال استریت ژورنال – اخبار سیاسی و تجاری بررسی شده از یک موسسه آمریکایی
  • بی‌بی‌سی – پوشش خبری بی‌طرفانه جهان را از این استاندارد بین‌المللی دریافت کنید
  • NPR – گزارش سیاسی عمیق از رسانه خبری عمومی برنده جوایز
  • Google News -از این سایت تجمیع اخبار الگوریتم محور برای اخبار فوری استفاده کنید
  • فاکس نیوز – این رسانه صاحب نظر اخبار و تفسیرهای سیاسی محافظه کارانه ارائه می دهد
  • NBC – پوشش خبری و تفسیر فوری را از این رسانه خبری 24 ساعته دریافت کنید
  • واشنگتن پست – یکی از سه روزنامه بزرگ ایالات متحده، WaPo دارای پوشش خبری عمیق آنلاین است

یک منبع خبری متعهد به استانداردهای اخلاقی گزارش را انتخاب کنید

مهم است که تفاوت بین سوگیری و حقایق غیرقابل اثبات در گزارش را تشخیص دهیم. اگرچه نیویورک تایمز به طور مرتب به تعصب لیبرال متهم می شود و وال استریت ژورنال به عنوان یک جناح راست گرا شناخته می شود، هر دو روزنامه متعهد به صداقت روزنامه نگاری و بررسی حقایق هستند. واشنگتن پست، NPR و بی‌بی‌سی به عنوان رسانه‌های خبری به آنها می‌پیوندند که زمان و هزینه خود را برای پیگیری منابع و تأیید صحت حقایق آنها قبل از پخش یک داستان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

واشنگتن پست، نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و NPR همگی از روزنامه نگاران تحقیقی استفاده می کنند که زمان زیادی را صرف داستان های خود می کنند. از نظر جوایز پولیتزر، واشنگتن پست، نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال سه برنده بزرگ هستند.

اینها همه وب سایت ها و رسانه های خبری محبوب هستند که میلیون ها نفر در سراسر طیف سیاسی وقتی می خواهند مطمئن شوند که گزارش خبری بررسی شده است، به آنها مراجعه می کنند. و اگر یک خبر را از منبعی کمتر معتبر می خوانید، همیشه می توانید به این سایت ها مراجعه کنید تا ببینید آیا داستان مشروع است یا خیر.

دستور کار را در نظر بگیرید

بسیاری از سایت های خبری معتبر، تعصبات نویسندگان یا سردبیران را با خود حمل می کنند. اگرچه مهم است که منابع خبری هوشیار و عینی داشته باشیم، اما همه ما به طور طبیعی به سمت نظراتی گرایش داریم که منعکس کننده نظرات ما هستند. گاهی اوقات ما به دنبال اخباری هستیم که دیدگاه های ما را به چالش می کشد. لزوماً لازم نیست از سایت‌هایی که دارای شیب‌های درک شده هستند اجتناب کنید، تا زمانی که از آنها آگاه باشید.

به طور کلی اعتقاد بر این است که وال استریت ژورنال تمایلی محافظه کارانه دارد، در حالی که فاکس نیوز دارای شخصیت های آتشین است که اغلب نظرات راست گرای بینندگان خود را منعکس می کند. در همین حال، سی‌ان‌ان و ان‌بی‌سی، مفسرانی را به نمایش می‌گذارند که تصور می‌شود گرایش میانه‌رو یا مترقی‌تری دارند. این سایت‌ها می‌توانند برای تأیید یا به چالش کشیدن نظرات شما مفید باشند، تا زمانی که از هرگونه سوگیری که ممکن است وجود داشته باشد آگاه باشید.

علیرغم برداشت آنها از جهت گیری سیاسی به این یا آن طرف، نظرسنجی ها نشان می دهد که رسانه های اصلی خبری تلویزیونی عمدتاً منابع خبری مورد اعتماد اکثریت آمریکایی ها در نظر گرفته می شوند.

اخبار را از منابع مختلف جستجو کنید

حقیقت این است که چیزی به نام خبری بدون جانبداری وجود ندارد. همه چیز، از انتخاب کلمات گرفته تا تصمیم گیری در مورد آنچه که ارزش خبری محسوب می شود، تحت تأثیر تعصبات روزنامه نگار و رسانه خبری است. بنابراین، اگر واقعاً می‌خواهید تصویر متعادلی از آنچه در جهان می‌گذرد به دست آورید و نمی‌خواهید شخص دیگری تصمیم بگیرد که چه داستان‌هایی را باید بخوانید، بهترین رویکرد این است که اخبار را به‌عنوان یک smorgasbord در نظر بگیرید.

سایت‌های تجمیع اخبار آنلاین مانند Google News مقالاتی را از چندین رسانه خبری در سراسر جهان به اشتراک می‌گذارند و به جای اینکه به انسان‌ها اجازه دهند تصمیم بگیرند، از الگوریتم‌ها استفاده می‌کنند. می‌توانید تنظیمات را طوری تغییر دهید که مثلاً فقط اخبار سیاسی را ببینید یا به جای گزارش‌های بین‌المللی روی اخبار ایالات متحده تمرکز کنید. به این ترتیب، به جای پنهان کردن برخی داستان ها از چشمان خود، می توانید از همه اخبار در سراسر جهان مطلع شوید. شما همچنان مقاله‌های نوشته شده توسط انسان را می‌خوانید که حاوی برخی (یا بیشتر) سوگیری هستند، اما به‌جای اینکه همه نظرات و حقایق خود را از یک زاویه دریافت کنید، چندین برداشت مختلف را در مورد یک موضوع نمونه‌برداری خواهید کرد.

ببینید بقیه دنیا چه می گویند

ممکن است رجوع به کشور دیگری برای دریافت اخبار ایالات متحده غیر منطقی به نظر برسد، اما بحثی وجود دارد که رسانه های بین المللی را به یکی از منابع خبری خود تبدیل کنید.

در مقابله با تمام این جانب داری ها و کج روی ها، اکثر آمریکایی ها شروع به دریافت خبرهای موردنظر خود از طریق رسانه های خبرگزاری بین المللی کردند.در حال حاضر، بی بی سی در بریتانیا به عنوان یکی از عینی ترین و قابل اعتمادترین واحد های خبرگزاری شناخته شده است، و با استفاده از محتوای بسیار منظم آمریکایی از خبرنگاران آمریکایی و بین المللی، مکانی آموزنده و معمولا چشم گشا برای پوشش دهی خبری در ایالات متحده و سطح بین المللی باشد.

رسانه‌های خبری بین‌المللی ممکن است بیشتر از احساسات، نمایش‌ها و سیرک‌های رسانه‌ای که در ایالت رخ می‌دهد دور شوند، و گاهی اوقات می‌توانند چشم‌انداز هوشیارتری ارائه دهند. علاوه بر این، سایت های خبری بین المللی مکانی عالی برای مطالعه در مورد مسائل سیاست خارجی نامزدها و سایر عواملی هستند که بر جهان بزرگتر تأثیر می گذارند.

با بهترین وب سایت های خبری با خبر باشید

پراکنده شدن اخبار فوری و مهم در طول روز همیشه در حال افزایش است و همچنین منابع خبری مشکوک به صورت انلاین نیز در حال افزایش است ولی همه ی آنها به خود فرد بستگی دارد که برای آگاه شدن از اخبار روز پایگاه خبری معتبری را انتخاب کند.خوشبختانه، با ارزیابی نیازهای خبری شما و یافتن منابعی که به آنها اعتماد دارید، می توان این کار را به راحتی انجام داد. رسانه‌های خبری بالا و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مربوط به آن‌ها، مکان‌های خوبی هستند که می‌توانید برای همه نوع پوشش خبری به آنها مراجعه کنید، خواه به دنبال حقایق آگاهانه، روزنامه‌نگاری عمیق، سرمقاله‌های متفکرانه یا تفسیر پرشور باشید. با اتخاذ رویکردی پیشگیرانه برای خواندن اخبار و ایجاد استراتژی برای به روز نگه داشتن خود، می توانید از تمام اخبار مهم در حین انتشار آنها مطلع شوید.

بررسی ویژگی های سایت های خبری قبل از طراحی

  • رعایت فاضاهای خالی و سفید موجود در سایت
  • انتخاب سرتیترهای جذاب و پر مخاطب
  • سایت های خبری باید دسته بندی شده باشند
  • انتخاب رنگ مناسب برای سایت
  • مشخص کردن فضاهایی برای تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا