زبان خارجی

چگونه با سریال های تلویزیونی انگلیسی یاد بگیریم؟

هیچ چیز مانند تماشای سریال های تلویزیونی برای یادگیری زبان انگلیسی نیست. اگر می خواهید انگلیسی یاد بگیرید، سریال تلویزیونی ابزار بسیار خوبی است. چه چیزی را میخواهی بدانی؟ چه آنها را در نتفلیکس تماشا کنید و چه آنها را روی DVD خریداری کنید، هزاران نمایش در دسترس هستند. این مقاله به شما کمک می کند تا با تلویزیون شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

اگر نتفلیکس دارید، از آن استفاده کنید. برنامه های بسیار خوبی دارد که به زبان انگلیسی برای مخاطبان بین المللی که می خواهند آمریکایی یا انگلیسی یاد بگیرند اما هرگز این زبان را یاد نگرفته اند، ساخته شده است. می توانید بدون نگرانی از تماشای برنامه های قدیمی یا قدیمی، آن ها را سرگرم کنید. برنامه های مورد علاقه خود را پیدا کنید.

1- زیرنویس انگلیسی!

ترفند یادگیری زبان انگلیسی با تلویزیون، تماشای تلویزیون به زبان انگلیسی، گوش دادن به سخنرانان بومی یا استفاده از زیرنویس برای ترجمه سخنرانی است، اگر قادر به درک مستقیم آن نیستید. همانطور که با تماشای تلویزیون انگلیسی بیشتری یاد می گیرید، سعی کنید از زیرنویس استفاده کنید. به این ترتیب هیچ فشاری برای درک هر کلمه وجود ندارد، اما آنها به همه چیز زمینه می دهند تا کلمات یا عبارات خارج از متن را نشنید. فقط به خاطر داشته باشید که همه نمایش ها به زبان انگلیسی نیستند. ترفند نمایش های زیرنویس این است که در صورت امکان سعی کنید به همان زبان بدون زیرنویس بمانید. به این ترتیب، می‌توانید در حین خواندن مطالبی را که گفته می‌شود، دریافت کنید.

https://charbzaban.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c/%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c/%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c.html

2- نمایش علاقه مندی ها را انتخاب کنید

بیایید صادق باشیم، اگر همه دوستان شما از نتفلیکس برای تماشای برنامه های استریمینگ استفاده می کنند، احتمالا نمی خواهید وقت خود را برای دیدن سریال چیزهای عجیب هدر دهید. پیدا کردن برنامه هایی که به شما علاقه دارند نمایش های عامه پسند همیشه خوب هستند، اما احتمالا نمی خواهید با یک درام آمریکایی جدید مواجه شوید.

3- در حین تماشای سریال روی مهارت های گفتاری و شنیداری تمرکز کنید!

به دیالوگ گوش کن! حتی زمانی که همراه با زیرنویس تماشا می‌کنید، فقط اطمینان از اینکه آنچه گفته می‌شود از نظر گرامری قابل درک است به مغز شما کمک می‌کند همه چیز را با سرعت بیشتری جذب کند. ببینید گوش دادن یک مهارت است.

درک کلمات برای گسترش واژگان خوب است، اما صحبت کردن به زبان انگلیسی به طور روان می تواند بسیار مفیدتر از یادگیری اصطلاحات جدید باشد. این امر ممکن است درست نباشد اگر یک برنامه بیش از حد محبوب در هر دو زبان باشد، بدیهی است. قبل از شروع برنامه های تلویزیونی شروع به توسعه عادات گفتاری کنید.

ساده ترین راه برای دریافت زبان انگلیسی گفتاری با برنامه های تلویزیونی، صرف نظر از زبان آنها، یافتن چند رونوشت یا مقدمه خوب برای هر قسمت است. وقتی به اندازه کافی آشنا شدید، می توانید آنها را در YouTube پیدا کنید! توجه داشته باشید که به جای تماشای برنامه های خطی مانند Netflix و Hulu، اغلب نسخه های زیربنایی در سیستم خود دارند زیرا سرویس های شخص ثالث آنها را به طور خودکار آماده می کنند. https://www.imdb.com/

4- هنگام تماشای سریال های تلویزیونی از نگاه کردن به کلمات در لغت نامه خودداری کنید

اگرچه یادگیری کلمات جدید می تواند بسیار لذت بخش باشد، اما هر بار که به چیزی ناآشنا برخورد می کنید، نگاه کردن به آن ها تلاشی بی هوده است. روی چیزهایی که گفته می شود تمرکز کنید: مانند خواندن متون باصدای بلند یا گوش دادن به موسیقی، داشتن فایل هایی با mp۳s برای برنامه ها به ما کمک می کند تا تمرکز بهتری داشته باشیم. پس از اینکه همه چیز را به دست آوردید، به سراغ مطالب نوشته شده بروید.

5- تکرار جملات هنگام تماشای سریال!

تجزیه و تحلیل بیش از حد چیزها بسیار آسان است، بنابراین عادت کنید آنچه را که می شنوید به سرعت تکرار کنید. شما حتی می توانید با صدای بلند این کار را انجام دهید اگر توجه شما شروع به سرگردانی کرد! یا سعی کنید در حین تماشای زیرنویس، آنها را با صدای بلند فریاد بزنید. این شما را بیشتر با داستان مرتبط می کند. این به شما کمک می کند ترتیب صحیح کلمات را بیاموزید و راهی عالی برای جذب زبان در مغز شما تا زمانی که به طور محکم در حافظه بلند مدت جاسازی شود، است.

۶ سریال تلویزیونی که به شما در بهبود زبان انگلیسی تان کمک می کنند

۶ مورد از بهترین برنامه های تلویزیونی که به بهبود زبان انگلیسی شما کمک می کنند را به شما توصیه می کنم.

1- دوستان!

این یک سریال کمدی است. اگرچه این سریال یک سریال آمریکایی است، اما زیرنویس انگلیسی آن از ابتدا در دسترس بوده است بنابراین پیدا کردن آن به صورت آنلاین نباید مشکلی داشته باشد. جالب است بدانید که ۱۰ فصل از این سریال وجود دارد که اگر هیچ چیز دیگری اهمیت نداشته باشد، صدها ساعت مطالب انگلیسی را گوش می دهد. https://www.namasha.com/v/KPHgIsIk/%D9%81%D8%B5%D9%841_%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA1_%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84_%D9%81%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B2_%D8%A8%D8%A7_%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3_%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C

2- چگونه با مادرت آشنا شدم!

این نمایش نه تنها مملو از بازیگران سرشناس است، بلکه مملو از عبارات جالب انگلیسی است که می توانید بدون توجه به جایگاه شما در جهان از آنها استفاده کنید! اگر در گوگل سرچ کنید به راحتی می توانید فصل های کامل را پیدا کنید. حتماً به دنبال نسخه اصلی انگلیسی نیز باشید!

3- دکتر _ who

وقتی عبارت چهره یک فرشته را می شنوید، بلافاصله به ذهنتان خطور می کند؛ دختری جوان که بارها و بارها نه می گوید. این نمایش حول همین موضوع می چرخد. در این نمایش، اصطلاحات کلاسیک زیادی درباره هیولاها، موجودات فضایی، سفر در زمان، جنگ یا فضا وجود دارد. شما می توانید ساعت ها با هدفون خود استراحت کنید و از تمام خطوط جالبی که به سمت شما پرتاب می شود لذت ببرید.

4- نظریه بیگ بنگ!

اکنون این افراد یک دسته عجیب و غریب هستند و تمام داستان های آنها حول روابط و چیزهای دیگر می چرخد. ممکن است برخی بخواهند ابتدا نسخه آمریکایی را تماشا کنند اما برای کسانی که می‌خواهند به جای فایل‌های زیرنویس مانند Open Subtitles استفاده کنند، هر فصلی از این نمایش وجود دارد تا زبان‌آموز کنجکاو انگلیسی را تا آخرین قسمت سرگرم کند. همچنین می توانید تمام فصول را به صورت آنلاین با یا بدون زیرنویس پیدا کنید.

5- اشیا تیز!

اگر می خواهید روح زبان انگلیسی را زنده نگه دارید، سریال تلویزیونی اشیا تیز یک برنامه عالی است. نقل قول هایی از این درام روزانه در صفحه کامپیوتر شما در خانه یا اداره، انواع ایده ها، عبارات و عبارات فوق العاده ای را که به ناچار در طول سال ها بر فرهنگ ما ریخته شده است، نشان می دهد. خوب است شب ها هم با کمی شراب زیاد تماشا کنید چون به روشن شدن همه چیز برای شما قبل از رفتن به رختخواب کمک می کند.

6- شرلوک!

چه کسی اکنون این نمایش را نمی شناسد؟ خب، شاید ندانید، اما افراد زیادی هستند که طرفدار دیوید تنانت هستند، به خصوص دختران. چه کسی می تواند به جز این که با ترکیب منحصر به فرد زبان تند صحبت که در دوران مدرن صحبت می شود و لهجه بریتانیایی اسید شسته شده مجذوب خود شود؟ لحظات بسیار بیشتری وجود دارد که مونولوگ هایی که از اصطلاحات انگلیسی استفاده می کنند به طور مسالمت آمیز خود را نشان می دهند زیرا شما خیلی سریع با انواع جزئیات جالب وصل می شوید.

امیدوارم این ۵ توصیه برای یادگیری موثر زبان انگلیسی به شما کمک کند. اگر هنوز فکر می کنید که مجموعه های دیگر می توانند به یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند، یک پیام برای من بفرستید و من آن ها را به این فهرست اضافه خواهم کرد. این فهرست ممکن است به زودی به دلیل ساخت برنامه های جدیدی که به همان اندازه موثر هستند، به روز شود.

ویژگی های یادگیری زبان خارجی با کمک فیلم

  • یادگیری زبان واقعی به جای یادگیری زبان کتابی
  • یادگیری لغات در قالب محتوا
  • یادگیری روش گفتن کلمات و جملات در زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا